25 نکته برای داشتن مشتری وفادار
۱۴
فروردين
همان طور که بیشتر بازاریاب ها هر از گاهی تجربه کرده اند، جلب مشتری و مغلوب یک رقیب سرسخت نشدن، ارزش زیادی دارد. افزایش وفاداری مشتری باید یک اولویت باشد؛ در غیر این صورت مشتریانی که شما با تلاش بسیار به سمت خود جلب کرده اید، می توانند در یک چشم به هم زدن، ناپدید شوند.
برای جلوگیری از این اتفاق، 25 راه برای افزایش وفاداری مشتریان شرکت شما معرفی می کنیم.
- ۰ نظر
- ۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۳۳
- ۱۰۰ نمایش