باشگاه مشتریان
۲۰
تیر
احتمالا شما هم قصد دارید تا در مورد باشگاه مشتریان بیشتر بدانید و اینکه چرا کسبوکارها امروزه تا این حد به خدمات باشگاه مشتریان اهمیت میدهند؟ بد نیست ابتدا برخی آمارها را با هم مرور کنیم.
آیا میدانستید که جذب مشتریان جدید حدود 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد و آیا میدانستید که احتمال خرید توسط مشتریان فعلی 50 درصد بیشتر از مشتریان جدید است و همچنین 31 درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه میکنند؟
- ۰ نظر
- ۲۰ تیر ۰۱ ، ۱۲:۲۷
- ۱۸۰ نمایش