نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

در این وبلاگ به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان می پردازیم و مقالاتی در مورد انواع باشگاه مشتریان و نحوه انتخاب ان و چاپ کارت ارائه خواهد شد

همه چی در مورد کارت تخفیف

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵ ق.ظ

یکی از خوشحال کننده ترین نکات در خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ، اهدای کارت تخفیف برای خریدهای بعدی است. چیزی که ما در ظاهر این کارت‌ها می‌بینیم، فراهم شدن شرایط برای خرید ارزان‌تر در مراحل بعدی و دسترسی به گزینه‌های بیشتر است.

اما باید بپذیریم که فروشندگان عاشق چشم و ابروی ما نیستند و آنها نیز به دنبال افزایش فروش خود هستند. وقتی که ما متن کارت تخفیف را می‌خوانیم و جذابیت آن باعث می‌شود که آن را به عنوان یک کارت زیبا پیش خود نگه داریم، یعنی هم یک بار دیگر شانس فروش محصول را به شرکت مورد نظر داده‌ایم و هم به نوعی در تبلیغات آنها شرکت کرده‌ایم.

پس با ما در گروه فرزان کارت آسیا همراه باشید تا ضمن معرفی این کارت‌ها، برخی از ویژگی‌های بهترین کارت تخفیف را نیز معرفی کنیم.

 *کارت تخفیف چیست؟

در مطالب قبلی، درآمدی بر کارت‌تخفیف و ویژگی‌های آن داشتیم و اینجا سعی می‌کنیم که یک تعریف مختصر و جامع از آن داشته باشیم. یک کارت تخفیف به صورت یک کارت کاغذی یا کارت هوشمند تعریف می‌شود که مشتری در ازای عرضه آن به فروشنده، می‌تواند تا حد مشخصی از تخفیف‌های آن فروشگاه برخوردار شود. نحوه گرفتن کارت‌های تخفیف در شرکتهای مختلف، متفاوت است و یک مشتری ممکن است مسیرهای مختلفی را طی کند تا بتواند از این کارت‌ها استفاده کند.

ساده‌ترین روش برای گرفتن کارت، خرید متوالی از یک فروشگاه است و فروشگاه نیز به رسم سپاسگزاری اقدام به اهدای چنین کارت‌هایی می‌کند. یکی دیگر از این راهکارهای دسترسی به کارتهای تخفیف، عضویت در باشگاه مشتریان است. باشگاه مشتریان به عنوان یک فضای مجازی برای گردهم آمدن مشتریان یک شرکت تعریف می‌شود که فرصت تبلیغات و معرفی خدمات شرکت را فراهم می‌کند.

بنابراین مشتریان با حضور در این باشگاه‌ها، به مرور زمان امتیازات کافی را به دست آورده و می‌توانند از کارت تخفیف فروشگاهی بهره ببرند. البته مطلب ما در مورد باشگاه مشتریان می‌تواند اطلاعات کامل و جامعی را در مورد این سیستم به شما بدهد.

* تاریخچه کارت تخفیف

اگرچه ظهور کارت تخفیف توانست که تحول بزرگی در حوزه افزایش خرید و فروش به وجود بیاورد، اما هنوز هم در مورد زمان شروع استفاده از این پروژه اطلاعات کاملی در دست نیست. برخی معتقدند که اولین کارت اعتباری در زمینه تخفیف در سال ۱۸۸۷ میلادی عرضه شد و در سال ۱۹۲۱ توسط شرکت یونیون تی وارد فاز جدیدی شد.

استفاده از کارتهای تخفیف کاغذی تا اوایل قرن جدید ادامه داشت که در سال ۲۰۰۰ کارت‌های هوشمند توانستند خود را به عنوان بخشی از تاریخچه کارت تخفیف معرفی کنند. در حال حاضر، این کارت‌ها در شکلهای مختلفی به صورت هوشمند و معمولی در اختیار عموم قرار می‌گیرند و هر کسی می‌تواند با توجه به امکانات خود از آنها استفاده کنند.

بهترین کارت تخفیف چه ویژگی‌هایی دارد؟

پس تعریف کلی ما از کارت تخفیف به صورت یک کارت فیزیکی یا یک   کارت هوشمند      است که می‌تواند هزینه خرید ما را کاهش دهند. اما در این بین خدمات و تخفیف‌های ارائه شده توسط برخی از شرکت‌ها نسبت به سایرین مناسبتر است و از وجهه بهتری در سطح جامعه برخوردار هستند. این کارت‌ها و خدمات مربوط به آنها تحت عنوان بهترین کارت تخفیف در بازار شناخته می‌شوند و معمولاً بسیاری از شرکت‌ها اعتقاد دارند که محصولات آنها بهتر است. مشخصاتی که برای این کارت‌ها ذکر می‌شود:

* خرید و استفاده آسان از کارت

وقتی که به عنوان یک مشتری از کارتهای تخفیف استفاده می‌کنیم، انتظار داریم که با عرضه کارت مورد نظر، بلافاصله امکان بهره بردن از تخفیف‌های آن را داشته باشیم. برخی از شرکت‌ها از این کارت‌ها سوء استفاده کرده و به نوعی مشتریان را بیشتر درگیر می‌کنند. این موضوع باعث آزرده خاطر شدن مشتریان شده و به کل برای استفاده از آن رغبتی نشان نمی‌دهند. بنابراین یک کارت تخفیف مناسب باید زمینه استفاده راحت و آسان از کارت را فراهم کند و کمترین وقت ممکن را از مشتری بگیرد.

 *ارائه تخفیف بیشتر

 برای خریداران و مشتریان، مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل استفاده از کارتهای تخفیف، استفاده از تخفیف‌های آن و کاهش هزینه‌های مالی خرید است. حال ممکن است این تخفیف‌ها به شکل‌های مختلفی اعمال شود تا مشتری از چنین کارت‌هایی رضایت داشته باشد. پس اگر فلسفه این کارت‌ها به شکل مناسب و ایده آل طراحی شده باشد و زمینه ارائه تخفیف بیشتر در آنها فراهم باشد، طبیعتاً مشتری نیز احساس رضایت کرده و می‌توانیم آن را به عنوان بهترین کارت تخفیف معرفی کنیم.

* امکان استفاده در شرایط مختلف

مورد مهم دیگری که بیشتر در مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیده می‌شود، بحث استفاده از کارتهای تخفیف در شرایط و مکانهای مختلف است. اگر یک کارت صرفاً برای یک فروشگاه صادر شده باشد، امکان استفاده از آن در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای فراهم نیست. پس بهتر است که طراحی   کارت‌ها    ،  به طور ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به شکلی باشد که فرد بتواند از آنها در هر شرایطی و در هر مکانی استفاده کند.

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی