نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

در این وبلاگ به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان می پردازیم و مقالاتی در مورد انواع باشگاه مشتریان و نحوه انتخاب ان و چاپ کارت ارائه خواهد شد

باشگاه مشتریان

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷ ب.ظ

احتمالا شما هم قصد دارید تا در مورد باشگاه مشتریان بیشتر بدانید و اینکه چرا کسب‌وکارها امروزه تا این حد به خدمات باشگاه مشتریان اهمیت می‌دهند؟ بد نیست ابتدا برخی آمارها را با هم مرور کنیم.

آیا می‌دانستید که جذب مشتریان جدید حدود 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد و آیا می‌دانستید که احتمال خرید توسط مشتریان فعلی 50 درصد بیشتر از مشتریان جدید است و همچنین 31 درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می‌کنند؟

اگر فروشگاهی کوچک یا بزرگ دارید یا اخیرا کسب‌وکارتان را چه مجازی و چه سنتی راه‌اندازی کرده‌اید، قطعا با مشتریانی روبرو هستید. اگرچه ارتباط شما با مشتریان آن‌قدر عمیق و دوستانه نیست، نباید فراموش کنید که آن‌ها انسان هستند و احساسات و افکارشان درباره کسب‌وکار شما، رفتار بعدی‌ آنها را تعیین می‌کند.

 

تنها زمانی‌که مشتری احساس کند برای او ارزش قائل هستید و می‌خواهید رضایتش را جلب کنید باز هم برای خرید به شما مراجعه می‌کند.

انسان موجودی اجتماعی است و همه ما در هر نقشی، نیاز به حس ارزشمند بودن داریم. طبیعی است افرادی که به نیازهای ما اهمیت می‌دهند، به ما احساس ارزشمند بودن منتقل می‌کنند و جلب رضایت ما برای آنها دغدغه است.

اما چطور می‌توان این احساس ارزشمندی را به مشتری‌های  منتقل کنیم؟ چگونه می‌توان امکانات ویژه‌ای برای مشتریان دائمی و وفادار در نظر گرفت؟ راه حل شما اینجاست: باشگاه مشتریان! در این مقاله با ما همراه باشید در مورد انواع باشگاه مشتریان، خدمات و مزایای باشگاه مشتریان صحبت کنیم و تجربه‌‎های موفق از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

باشگاه مشتریان چیست؟

ابتدا بد نیست بدانیم که اساسا باشگاه مشتریان چیست؟ اگرچه ممکن است هیچ اقدامی برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان نکرده باشید، کسب‌وکار شما در همین لحظه هم باشگاه مشتریان خودش را دارد! همین حالا هم شما مشتریان وفاداری دارید که به شکل منظم از شما خرید می‌کنند، کسب‌وکارتان را به آشنایان و دوستان معرفی می‌کنند، ایمیل‌ها و پیامک‌های اطلاع‌رسانی‌تان را با دقت می‌خوانند و به شما بازخوردهای مثبت و منفی ارائه می‌دهند.

 شما چنین منبع ارزشمندی را در کسب‌وکارتان دارید اما تا زمانی‌که به آن نظم ندهید و برای این مشتریان وفادار خدمات خاصی در نظر نگیرید، نمی‌توانید از منافع و سود قابل توجهش برخوردار باشید. در سال‌های اخیر، رقابت برای جذب و حفظ مشتریان منجر به توسعه استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای شده است.

در شرکت‌های در حال توسعه، ترکیبی از ابزارهای بازاریابی رابطه‌ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها باشگاه مشتریان است. براساس مفهوم بازاریابی رابطه‌ای، تمرکز بر جذب مشتریان جدید نیست، بلکه بر گسترش روابط با مشتریان فعلی است.

هدف باشگاه مشتریان این است که مشتریان را قادر سازد تا با ایجاد رابطه عاطفی با آنها، وفاداری خود را افزایش دهند. این موضوع در ادبیات بازاریابی کاملا پذیرفته شده است که مشتریان بلندمدت سود بیشتری نسبت به مشتریان موقت دارند. باشگاه‌های مشتریان نیز بر این منطق بنا شده‌اند. هر زمان که مشتری وفادارتر و قابل نگهداری‌تر باشد، فروش و سود بیشتری را به همراه دارد.

 

منبع:

 

https://shokolat.app/blog/%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۴/۲۰
  • ۱۱۷ نمایش
  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی