نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

در این وبلاگ به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان می پردازیم و مقالاتی در مورد انواع باشگاه مشتریان و نحوه انتخاب ان و چاپ کارت ارائه خواهد شد

باشگاه مشتریان (باشگاه وفاداری) چیست؟
حلقه مشتری مشتریان را تشویق می کند که به وب سایت هایی که قبلاً از آنجا خرید کرده اند بازگردند. به عنوان مثال، مشتریان اعضای باشگاه پیشنهادات ویژه ای مانند دسترسی به محصولات جدید، تخفیف های شگفت انگیز یا حتی گاهی موارد رایگان دریافت می کنند.


برای عضویت در باشگاه، مشتریان اطلاعات شخصی خود را در شرکت ثبت می کنند و یک شناسه منحصر به فرد مانند شناسه دیجیتال یا کارت عضویت به آنها داده می شود و از آن هویت برای خرید یا استفاده از باشگاه استفاده می کنند.
اهمیت باشگاه مشتریان برای کسب و کار
باشگاه مشتریان چیزی است که شرکت ها باید داشته باشند و توسعه دهند. مشتریانی که به برند شما وفادار هستند زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند. آنها همچنین دائماً در مورد نام تجاری شما با دوستان و خانواده صحبت می کنند که باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.
بعد، به شما خواهیم گفت که چرا باشگاه مشتریان برای تجارت مهم است:
مشتریان برای برندهای مورد علاقه خود هزینه بیشتری می پردازند.
مشتریان وفادار بیشتر از دیگران پرداخت می کنند.
مشتریان وفادار با خانواده و دوستان خود در مورد تجربیات مثبت برند خود صحبت می کنند بازاریابی دهان به دهان نسبت به محتوای برند و تبلیغات در جذب و هدایت مشتریان جدید موثرتر است و این مشتریان جدید به مشتریان وفاداری تبدیل می شوند که بیشتر از حد متوسط ​​هزینه پرداخت می کنند.
و در دنیایی که صدها انتخاب برای محصولات یا خدماتی وجود دارد که مشتریان می توانند خریداری کنند، برای مشتریان بسیار ارزشمند است که برای خرید از شما به شما مراجعه کنند و این نشان می دهد که آنها شما را دوست دارند و به شما اعتماد دارند.
این ثابت می کند که قیمتی که مشتریان از شما به عنوان مشتری دریافت می کنند برای آنها جذاب تر از قیمت های پایین تر سایر برندها و محصولات مختلف آنها است.
اکنون که می دانیم حفظ مشتریان فعلی یک شرکت مهم تر و ارزان تر از جذب مشتریان جدید است، بیایید ویژگی های یک باشگاه مشتریان موثر را بررسی کنیم.
چگونه یک باشگاه مشتریان می تواند به وفادار ماندن و بازگشت مشتریان کمک کند؟
به عنوان مصرف‌کننده، ممکن است احساس کنیم که باشگاه‌های وفاداری از زمانی که به یاد می‌آوریم وجود داشته‌اند، اما در واقع، مفهوم کلوپ‌های وفاداری برای اولین بار در اواخر دهه 1970 در آمریکا به واقعیت تبدیل شد. American Airlines زمانی که برنامه پروازهای مکرر خود را راه اندازی کرد، در باشگاه مشتریان پیشگام بود. این برنامه در اواخر دهه 1970 راه اندازی شد، زمانی که دولت ایالات متحده به دلیل قوانین فدرال از طریق قانون مقررات زدایی از شرکت های هواپیمایی به سمت موانع کمتر برای پرواز حرکت کرد. در نتیجه این مقررات زدایی، رقابت افزایش یافت و شرکت های هواپیمایی سعی در افزایش سهم بازار خود داشتند. در ماه مه 1981، خطوط هوایی امریکن گامی برداشت که این تغییرات بزرگ را ایجاد کرد و یک باشگاه وفاداری راه اندازی کرد که به مسافران اجازه می داد مایل ها جمع آوری کنند و آنها را با بلیط و سایر مزایا مبادله کنند. در حال حاضر این برنامه بیش از 67 میلیون عضو دارد.
اهمیت باشگاه مشتریان در پشتیبانی و رضایت مشتری چیست؟
امروزه با تمایل بیشتر مشتریان به استفاده از خرید آنلاین و تنوع کانال های کسب و کار، رفتار مشتریان نیز متنوع تر از قبل شده است. روند قبل، حین و بعد از خرید پیچیده تر از قبل شده است. برخلاف گذشته، امروزه بسیاری از مشتریان قبل از خرید، زمان بیشتری را صرف تحقیق و بررسی محصولات و محصولات مختلف می کنند.
قیمت مشاغل مختلف؛ مقایسه کیفیت و سیاست‌های تخفیف و تبلیغات یکی از فعالیت‌هایی است که مشتریان قبل و حین خرید انجام می‌دهند. همچنین امیدواریم پس از خرید از خدمات و امکانات ویژه برخوردار شویم. کسب و کارها می توانند این مسائل را با کمک انجمن های مشتریان بهتر مدیریت کنند. مهمترین نتایج افزایش وفاداری و رضایت مشتری است.
هدف باشگاه مشتریان چیست؟
باشگاه مشتریان وظیفه وفاداری مشتریان را بر عهده دارد، یعنی می توان گفت که باشگاه مشتریان به جای تمرکز بر عملیات شرکت، رفتار مشتری را ارزیابی و تحلیل می کند. به عبارت دیگر، باشگاه مشتریان خریدهای مختلف مشتری را در حین خرید و پس از آن ردیابی می کند و سعی می کند کاری انجام دهد تا مشتری را به خرید مجدد تشویق کند. معنای واقعی باشگاه مشتریان جذب مشتریان جدید و تمرکز بر وفاداری مشتریان فعلی است. در باشگاه مشتریان حرفه ای، تمرکز بر موارد زیر است و پس از تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، نتایج وفاداری مشتری ارائه می شود:
• تعداد بازدید مشتریان در باشگاه مشتریان ثبت خواهد شد
• فاصله بین تعداد مشتریان
• مبلغ پرداختی مشتری در هر خرید لحاظ می شود
• کالاها یا خدماتی که مشتری خریداری می کند، سلیقه و نیازهای مشتری شناسایی و تحلیل می شود
• در باشگاه مشتریان مدت زمانی که از آخرین بازدید مشتری گذشته است مهم است
• با توجه به نوع کسب و کار، کلیه موارد دیگری که در تحلیل رفتار مشتری در باشگاه مشتریان اهمیت دارد ثبت و تحلیل می شود، می تواند: سن مشتری، جنسیت مشتری، محل سکونت، سطح تحصیلات، مشتری باشد. توانمندی های مالی (قدرت اقتصادی)، محصول یا محصول مورد علاقه مشتری و بسیاری موارد دیگر.

 

منبع:

 

 

http://bestiran.avablog.ir/post/1/%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA http://armancollege.parsiblog.com/Posts/12/%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D9%86+%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D9%85%D9%87%D9%85+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F/ http://ghorabiye.rozblog.com/post/15 https://iranikhabar.tebyan.net/post/4 http://bashgahmoshtarian.loxblog.com/post/7/%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm http://shokolatapp.monoblog.ir/post-4.html

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی