نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

در این وبلاگ به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان می پردازیم و مقالاتی در مورد انواع باشگاه مشتریان و نحوه انتخاب ان و چاپ کارت ارائه خواهد شد

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کارت مغناطیسی

به کارت هایی که اجازه انجام معاملات و.. را به صورت الکترونیکی به کاربر می دهند، کارت مغناطیسی نامیده می شود. مجوز دسترسی کاربر به کارت مغناطیسی از طریق نوار مغناطیسی میسر است.

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

کارت مغناطیسی

کارت مغناطیسی یا کارت مگنت نوعی کارت دارای تکنولوژی است که قابلیت ذخیره سازی و نگهداری داده را دارد و برای اموری نظیر احراز هویت، حضور و غیاب و امور مالی مورد استفاده قرار می گیرد. به بیان دیگر کارت مغناطیسی از انواع کارت های پی وی سی با خاصیت مغناطیسی است. این کارت برای ضبط و نگهداری اطلاعات از یک نوار مغناطیسی استفاده می کند که باریکه ای متشکل از میلیون ها ذره کوچک فلزی است. این نوار مغناطیسی که به صورت یک خط باریک در پشت کارت درج می گردد توسط دستگاه های مخصوصی، کد گذاری می شود و در نتیجه تماس و حرکت روی یک هد خوانده می شود. این قابلیت در این کارت ‌ها باعث شده است که بسیار منعطف بوده و از آن ها در موارد مختلفی استفاده شود. کارت مغناطیسی بر اساس استاندارد Iso7811 شامل سه track  اطلاعات است که ترک اول قابلیت ذخیره سازی حروف بزرگ انگلیسی و اعداد را دارد و ترک ۲ و ۳ فقط قادر به ذخیره اعداد هستند.

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

ریبون رنگی هایتی مدل HITI CS200 مناسب چاپگر HITI CS200 طراحی شده است. ریبون هایتی قادر به چاپ 400 کارت رنگی است، که از 5 پنل رنگی تشکیل شده است. ریبون‌ رنگی هایتی فقط مختص به چاپگر هایتی است که برای چاپ رنگی روی کارت پی‌وی‌سی با اندازه استاندارد CR80 قابل استفاده است. تکنولوژی چاپ کارت pvc در پرینتر هایتی مدل CS200 مستقیم است. ریبون هایتی cs200 در واقع نواری رنگی است که از ترکیب رنگ‌های مختلف رنگ مد نظر را تولید می‌کند. ریبون هایتی در چند نوع مختلف وجود دارد به دلیل تنوع چاپگر هایتی، مواد مصرفی نیز دارای تنوع است و هر ریبونی مختص یک کارت‌پرینتر است. ریبون‌های اورجینال شامل سری پرینترهای هایتی HITI با مدل CS200 و HITI CS320 می‌باشند.

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

ریبون هایتی

ریبون هایتی جوهر مخصوص پرینترهای هایتی است که برای چاپ کارت پی وی سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برای چاپ کارت علاوه بر داشتن پرینتر مخصوص نیاز به رول پرینتر hiti است، که فرایند چاپ بر روی آن ها صورت می گیرد. رول رنگی چاپگر کارت با توجه به موارد استفاده ای که دارند، ابعاد و ویژگی های متفاوتی را شامل می شوند.

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان