نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

در این وبلاگ به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان می پردازیم و مقالاتی در مورد انواع باشگاه مشتریان و نحوه انتخاب ان و چاپ کارت ارائه خواهد شد

انواع باشگاه مشتریان

پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۲۸ ب.ظ

آشنایی با برنامه ها و انواع وفاداری (انواع وفاداری)


نرم افزار باشگاه مشتریان حرفه ای دارای امکانات و قابلیت های مختلفی می باشد که هر گروه از این امکانات بر اساس تکنولوژی خاصی در مدیریت کسب و کار طراحی شده و هدف خاصی را هدف قرار می دهد:


• مجموعه ای از گزینه های درجه بندی یا اعتبار
• مدل های مختلف نحوه استفاده مشتریان از امتیاز یا اعتبار
• مدل های مختلف تبدیل و استفاده از امتیازات اعتباری
• مدل های مختلف برای بهره مندی مشتری از مزایای ویژه
• مدل های مختلف برای طبقه بندی کاربران در سطوح مختلف
• لیست محصولات مرتبط با گزارش گیری از گروه مشتریان و پایگاه داده مشتریان
• مجموعه ای از امکانات مربوط به تحلیل رفتار مشتری بر اساس پارامترهای موجود
• ایجاد انواع مدل های طراحی و پیشنهادات و کمپین های تبلیغاتی
• روش های مختلف بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم برای مشتریان و فروشندگان
• استفاده از بسترهای ارتباطی مختلف برای اطلاع رسانی و تعامل با مشتریان اعضا
• استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و جذب مشتریان جدید
در یک باشگاه مشتریان حرفه ای، با امکانات و قابلیت های کافی، سعی کنید در قالب یک سیستم یکپارچه باشگاه مشتریان، بهترین و موثرترین راه حل ها برای وفاداری مشتریان (با توجه به نوع و موقعیت کسب و کار) ایجاد و استفاده کنید.
اما استفاده از تمامی مسیرها و گزینه های موجود به صورت همزمان مانند این است که از طریق 4 مسیر موجود همزمان بخواهید به مقصد برسید!!!!
ابتدا تحلیل کامل نوع کسب و کار، نیازها و مشتریان آن کسب و کار و سپس طراحی و پیاده سازی امکانات و قابلیت ها بر اساس اهداف و اولویت های کسب و کار.


یک باشگاه مشتریان مبتنی بر سیستم امتیازدهی


این متداول ترین روش ایجاد باشگاه مشتریان است، مشتریان با هر بار مراجعه و با توجه به میزان پرداختی خود امتیاز جمع آوری می کنند و زمانی که به حد معینی رسیدند از مزایای آن بهره مند می شوند. این مزایا قابل تبدیل به معادل ریالی، هدیه ویژه یا خدمات ویژه می باشد.
مصرف کننده سعی می کند به این نقطه برسد و از مزایای خاصی برای رسیدن به آن استفاده می کند.
چالش بزرگ شرکت ها در این روش ایجاد تعادل بین امتیازات و مزایای اختصاص داده شده به مشتری است، تعادلی که اگر به درستی ایجاد نشود، مشتری انگیزه لازم برای افزایش امتیاز را نخواهد داشت و یا کسب و کار متضرر می شود.
\"تمام 12 امتیاز دو هزار تومان......، وقتی به 100 امتیاز رسیدید تا یک ماه پس از پایان فروش از 50 درصد تخفیف استفاده کنید.\"
این برنامه وفاداری مشتری نیست... فاجعه است!!!
یک سیستم امتیازدهی باید ساده و واضح و عاری از پیچیدگی باشد، ۷۸ درصد از مردم ایران برنامه وفاداری شما را به دلیل مسائل فرهنگی درک نمی کنند، از شما در مورد آن سوال نمی پرسند و به شما نمی دهند.
پای قابلمه ها در این مدل از گروه مشتریان:
این محصول وفاداری مشتری را به گونه ای طراحی کنید که ساده و آسان باشد و امتیازات و پاداش ها را تنظیم کنید تا مشتری انگیزه کافی برای پیوستن به بازی داشته باشد.
معایب:
مزیت این مدل برنامه وفاداری این است که به محض اینکه مشتری به سقف می نشیند و از مزایای آن استفاده می کند، ممکن است انگیزه ای برای ادامه استفاده از محصول یا خدمات شما نداشته باشد.
اگرچه این روش ایجاد گروه مشتری بسیار رایج است، اما فقط برای مشاغلی مناسب است که بازگشت مشتریان به سرعت اتفاق می افتد، مانند رستوران ها یا انواع مختلف خدمات تسویه بدهی.
همچنین راه اندازی صحیح این سیستم شامل جزئیاتی است که در مقاله «باشگاه خریداران، امتیاز یا اعتبار» به آن پرداخته شده است.
یک باشگاه مشتریان مبتنی بر سیستم نردبانی
در این مدل باشگاه مشتریان، شما یک مدل برنامه وفاداری بر اساس سیستم امتیازدهی ایجاد خواهید کرد، با این تفاوت که به جای اینکه مشتری از مزایای خاصی استفاده کند (یک بار) زمانی که به نقطه خاصی رسید، می تواند تعداد امتیازات را افزایش دهد. با کسب امتیاز بالا برای او و سیستم مشتری محور خود، از مزایای مستمر برخوردار خواهید شد.
– بنابراین دیگر درگیر تعادل امتیازات و هدایا نیستید.
یکی از بزرگترین مزایای این نوع باشگاه مشتریان این است که مشتریان همچنان در برنامه وفاداری شما شرکت می کنند و سعی می کنند مزایای دائمی کسب کنند و به سطوح بالاتری در سیستم خدمات مشتریان شما برسند.
مزیت دیگر این سیستم وفاداری مشتری این است که به دلیل دائمی بودن مزایا، مشتری می داند که تا زمانی که مشتری شما باشد از مزایای آن سطح از وفاداری برخوردار خواهد شد و ارتباط مشتری با شما همچنان رو به رشد خواهد بود.
راه اندازی باشگاه مشتریان در برنز، نقره، طلا، پلاتین و غیره. بر اساس این مدل برنامه وفاداری است.
این مدل پایه های سفالی از باشگاه مصرف کنندگان:
اولین سطح یا اولین گام برنامه وفاداری باید طوری طراحی شود که دسترسی به آن برای مشتری آسان و سریع باشد، به طوری که وقتی مشتری راحت شد اولین گام را در سیستم مشتری مداری شما بردارد، تشویق شوند که از آن پیروی کنند. از طریق و رسیدن به آن. برای سطوح بعدی مبارزه کنید


باشگاه مشتریان بر اساس عدم تعهد مشتری


این مدل برای ایجاد یک باشگاه مشتریان برای مشاغلی که به طور مرتب به محصول یا خدمات آن کسب و کار نیاز دارند، خوب است.
در این مثال از برنامه وفاداری مشتری، شما برای مشتری تعهد ایجاد می کنید و با مشتری موافقت می کنید که در صورت تحقق این وعده، آمادگی دارید مزایای ویژه و مناسبی برای او در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مشتری به مدت 6 ماه متوالی هر ماه از شما پول بیشتری بخرد، در گروه مشتریان شما به عنوان مشتری وفادار و مشتری VIP در نظر گرفته می شود و تا یک سال بعد از آن، شما پنجاه تا پول پرداخت می کنید. هزاران هزار در ماه خانه.. اعتبار هدیه + ارسال رایگان + 5% اعتبار اضافی در هر خرید.
لطفا توجه داشته باشید که با این مدل باشگاه مشتریان و برنامه وفاداری، مشتری شما باید ماهی یک بار به شما مراجعه کند و مبلغی را که شما مشخص کرده اید خریداری کند.
یک مثال عالی از این نوع باشگاه وفاداری آمازون پرایم است که شامل 10.99 دلار پاداش در ماه و ارسال رایگان برای مشتریانی است که سالانه 99 دلار خرج می کنند. جالب است بدانید که مشتریان وفادار فروشگاه آمازون که در رده نخست (کلاس I) قرار دارند، به طور متوسط ​​1500 دلار در سال خرید می کنند، در حالی که مشتریان متوسط ​​​​از آمازون 650 دلار خرید می کنند.
پاهای سفالی در این مدل از باشگاه مشتریان:
طراحی این مدل باشگاه مشتریان و برنامه وفاداری مشتری باید کاملاً با توجه به نیاز مشتری و نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید باشد و پیشنهاد شما با توجه به درآمد حاصله کاملاً جذاب و توجیه مناسبی داشته باشد. در طول دوره تعهد مشتری.با مشتری ایجاد کنید.
فراموش نکنید که این مدل از وفاداری مشتری علاوه بر منافع مالی برای شما، جنبه تبلیغات دهان به دهان نیز دارد و مزیت رقابتی بزرگی نسبت به رقبا محسوب می شود.
سازماندهی باشگاه مشتریان با همکاری سایر شرکتها
طراحی مشترک باشگاه های مشتریان و برنامه های وفاداری مشتری می تواند یک استراتژی قابل دوام و ارزش درک شده برای مشتری باشد.
به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه لوازم ورزشی هستید. شما می توانید با یک مجموعه ورزشی برای راه اندازی یک باشگاه مشتریان و برنامه وفاداری مشتری شریک شوید. تا مشتریان شما بتوانند از فروشگاه شما خرید کنند و با عضویت از آن مجموعه ورزشی درصدی تخفیف بگیرند.با استفاده از باشگاه مشتریان و این سیستم باید در باشگاه مشتریان آن مجموعه ورزشی ساخته شود.
پایه های قابلمه در این مدل از Consumer Club:
این نوع همکاری در راه اندازی باشگاه مشتریان باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که برای طرفین همکاری برد-برد باشد و مشتری نیز احساس کند که این مزایا برای او حاصل شده است. وفاداری در مهمانی دیگر..
\"در جای دیگر وب سایت WinCoin، یکی از بزرگترین مزیت های باشگاه مشتریان WinCoin را به دلیل این مدل همکاری خواهید فهمید.
ایجاد نمایندگی در شبکه اعتباربخشی و باشگاه مشتریان



باشگاه مشتریان بر اساس بازی های کاری (گیمیفیکیشن)


پلان بازی در طراحی باشگاه مشتریان شما و برنامه وفاداری مشتری!!!
امروزه هدف از خرید مشتری فقط رفع نیازهای زندگی نیست، مشتریان می خواهند از خرید هر چه بیشتر لذت ببرند، بازی باشگاه مشتریان را طراحی کنند، علاوه بر آن برند شما را معروف و محبوب، مشتری با توجه به وفاداری و حرف در نتیجه تبلیغات دهانی به افزایش تعداد مشتریان جدید نیز کمک خواهد کرد.
برگزاری مسابقات و قرعه کشی نمونه هایی از راه های خوشحال کردن مشتریان است، این مدل از وفاداری مشتری برای بسیاری از کسب و کارها مفید و موثر است.
پایه های سرامیکی این مدل Consumer Club:
هنگام طراحی چنین روشی برای وفاداری مشتری، همیشه این خطر وجود دارد که مشتریان فکر کنند هدف شما ارتقای برند و فریب مشتریان برای خرید بیشتر است، بنابراین به خاطر داشته باشید که نکات مورد نیاز برای وارد کردن مشتریان به بازی شما باید واقعی باشد. . . می توان به آن دست یافت، شانس برنده شدن مشتری در چنین بازی نیز نباید کمتر از 25٪ باشد.
در طراحی باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری مشتری، جنسیت، سطح تحصیلات، سن، سطح فرهنگی، عادات و سایر پارامترهای موثر با توجه به ماهیت کسب و کار و نوع مشتری آن کسب و کار.

 

 

منبع:

 

http://shokolatapp.parsiblog.com/Posts/26/%d9%be%d9%8a%d8%a7%d8%af%d9%87+%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%8a+%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d8%a7%d9%86/

http://shokolatapp.rozblog.com/post/26

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی