نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان- معرفی بهترین ها در کارت مایفر و ریبون هایتی و چاپ کارت

در این وبلاگ به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان می پردازیم و مقالاتی در مورد انواع باشگاه مشتریان و نحوه انتخاب ان و چاپ کارت ارائه خواهد شد

هر آنچه باید در مورد کارت مایفر بدانید

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ

کارت مایفر

در سال 1994 کارت مایفر به عنوان نخستین حافظه داخلی بدون تماس با امکان رمز گذاری معرفی شد.

کارت مایفر نوعی دیگر از کارت های هوشمند می باشد. کارت مایفر متعلق به شرکت NXP است این کارت جزء پر کاربرد ترین کارت های RFID محسوب می شود به طوری که این نوع کارت ها قادر هستند بدون تماس فیزیکی و با فاصله نزدیک از دستگاه کارت خوان، اطلاعات داخل کارت مایفر را بخوانند.

بخاطر سادگی و سرعت بالای کارت های مایفر، کاربرد وسیعی در صنایع گوناگونی دارد. کاربرانی که نیاز به خدمات الکترونیکی با یک کارت هوشمند را دارند، کارت های مایفر می تواند پیشنهاد عالی آلما کارت باشد.

چاپ کارت مایفر

یکی از روش های مرسوم برای چاپ کارت مایفر، استفاده از دستگاه چاپ کارت پی وی است. برای چاپ کارت مایفر باید از چاپگر های قدرتمند و با کیفیت استفاده شود زیرا پرینتر های معمولی بخاطر وجود چیپ ست در داخل این کارت ها، احتمال دارد چاپ بی کیفیت به دست اید و گاهی اوقات باعث خرابی آنتن های RFID داخل کارت مایفر می شود.

برای سفارش چاپ کارت مایفر در تیراژ های مختلف برای استفاده های گوناگون برای کمپانی خودتان، کافی است با شرکت آلما کارت تماس حاصل نمایید تا پشتیبانی آلما کارت تمام اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

روش تولید کارت مایفر

کارت مایفر از یک چیپ و یک آنتن که در اطراف کارت کشیده شده تشکیل شده است که به آن Inlay می گویند. دو لایه ورق از جنس PVC در اندازه 300 میکرون در زیر و روی Inlay، دو لایه لمینیت که هر کدام به ضخامت 80 میکرون روی PVC قرار می گیرند. حالا کارت مایفر به دستگاه لمینیتور منتقل می شود تا تمامی لایه به همدیگر چسبیده شوند. مر حله نهایی نیز به مرحله پانچ معروف است.

خرید کارت مایفر

یکی از شرکت های عرضه کننده کارت مایفر در ایران، آلما کارت است، این شرکت محصولات با کیفیت و اورجینال را به بازار عرضه می دارد. شما هم می توانید برای خرید کارت مایفر آلما کارت همین الان اقدام کنید.

 

استفاده از کارت مایفر

این کارت در مراکز دولتی، سازمان ها، اداره ها، شرکت های خصوصی، شرکت های دولتی، مدارس، دانشگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. انواع استفاده های کارت مایفر عبارت اند از:

  • بلیط BRT یا مترو و یا هر نوع وسیله حمل و نقل عمومی
  • حضور غیاب کارکنان
  • چاپ کارت پارکینگ
  • چاپ کارت عضویت
  • چاپ کارت اعتباری
  • چاپ کارت هتل
  • چاپ کارت دانشجویی

 

منابع :

https://almacard.ir/product/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%81%D8%B1

https://en.wikipedia.org/wiki/MIFARE

  • شکلات نرم افزار باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی